2010. január 13., szerda

Én is, én is...

Nagyon jó ötlet ez az oldal!!
Én is szívesen jövök.
Én nagyon sokat faltam fonalból augusztus 5. óta. Igaz, majdnem fél évet kihúztam új fonal vásárlása nélkül.
Minden elkészült darabról van kép az oldalamon (www.macusvilaga.hu).
saját magamnak csináltam egy Excel táblázatot is, ott egyben látom a haladást: közel 5 kilónál tartok, 4865 grammnál egészen pontosan.
Ebben közre játszik egy majdnem 1 kilós ágytakaró Vikinek és két szőnyeg pamutból dupla szállal, egyenként közel fél kilósak. és persze a sok-sok baktus, ami karácsony környékén készült. (Pedig néhány már új fonalból lett, ami nem számít ide.) Meg sapik, sálak, mellények.

Még mindig van vagy 3 kiló a régi fonalaimból...

6 megjegyzés:

  1. Fú, nem semmi! Te vezetsz, az tuti!

    VálaszTörlés
  2. Hát rám is férne egy kis sikerélmény...

    VálaszTörlés
  3. Messze elhúzztál előttünk!

    VálaszTörlés
  4. Húha, be lehet ezt még hozni egyáltalán?

    VálaszTörlés
  5. Macus a sikerélmény garantált :))) Anyahajó kérdésével egyetértek, én biztosan nem tudom ezt behozni :D Nagyon nagyon ügyes voltál/vagy, le a kalappal előtted!!!!

    VálaszTörlés
  6. Köszi lányok!
    Azért csak nyugtával a a napot.

    VálaszTörlés