2010. április 7., szerda

terítő négyzetekből

Egész kivételesen saját magunknak horgoltam, és szintén kivételesen nem sapkát. A nappaliban lévő asztal olyan kopár volt, és sokáig gondolkoztam, hogy ehhez a narancsszínű, nagyon domináns kanapéhoz milyen terítő menne. Szerintem jó választás volt ez a granny-terítő: egyrészt fonalfaltam egy csomó akrilfonalat (mostanában már nem szeretem hordani, így csak lakásfelszerelésre használhatom), másrészt a barna elég jól tompítja az egyébként harsány narancs és piros árnyalatokat. A sárga fonal meg egy óriási tévedés volt annakidején, totál ciki, hogy megvettem, mert természetes fényben nagyon csúnya a színe (ez a boltban persze nem látszott), viszont itt, elbújtatva a többi szín közé egész jó, ráadásul ahogy már korábban említettem, a nappaliban nálunk minden van, csak természetes fény nincs, ami jócskán tompít az ordítósárga árnyalaton. Szóval béke van, mindenki jól járt. Fonalfalás 20 deka.


3 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik ez a színösszeállítás és megy is jól a kanapéhoz.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó! Amúgy nekünk is ilyen színű kanapé van a nappaliban, barna csíkos párnákkal.

    VálaszTörlés
  3. Kösz nektek! :)

    Macus, egyébként ahogy mondod a párnát: nekem most először tűnt fel - a fényképen! - hogy olyan üres a kanapé párna nélkül, kéne varrni rá. Aztán a köv. pillanatban rá is jöttem, miért nem tűnt fel eddig. MErt a gyerekek mindig telehordják az aktuális játékuk hozzávalóival :)

    VálaszTörlés