2010. augusztus 23., hétfő

Kóstoljunk bele, mink van!

Sziasztok! Hát, én is megérkeztem! Ahogy itt olvasom, hogy kinél mennyi fonal halmozódott fel az évek során, egészen kívülállónak érzem magam. Még azt hittem, nekem van sok fonalam! Csak egy egyszerű szekrény alsó két ajtós része van tele. Már nem is annyira tele, mert tavaly azért 4 kiló kiment belőle, meg két nagy szatyorral el is ajándékoztam a múltkor. Az is volt olyan 2 kiló.

Meg ugye én tavaly szinte teljesen leálltam a fonalvásárlással. Csak akkor vettem néhány gombolyaggal, mikor valami megrendelt cucc elkészítéséhez nem volt itthon megfelelő fonalam. Ez se volt szerintem egy kiló összesen. Nem vettem fonalat csak úgy, mert beleszerettem, nem is nézelődtem Aldiban, Lidlben, de még rövidáru boltban sem. Na nem azért ám, mert ilyen kemény vagyok! Pont hogy nem! Azért nem nézegettem, mert sajnos tisztában voltam vele, hogy csak a szívem fájdítanám, ugyanis elég szűkösek az anyagi lehetőségeim. Ez van. Majd lesz máshogy. Vagy lesz ez még így se.

De a lényeg! Kb. 6-7 kiló fonal található a szekrényemben, az elég is lesz egy évre, még ha csereberélek is belőle pár gombócot. Semmi extra szép, semmi különleges. Kb. 1 kiló pamut, 16 deka Rikker gyapjú, kb. egy kiló a kedvenc akril fonalamból, a Sportimoból, egy csomag extra vastag kabátnak való kevertszálas fonal még a Pennyből, a többi vegyes műszálas holmi. Nagyobb adag Lisa, Margaréta, egy kisebb adag ezer éves szöszölős, meg pár kis gombóc a Müllerből, szintén akril verzióban. Ja, meg kimondottan horgoló fonalaim is vannak.

Terveim. Hm... Rengeteg! Szombat este elkezdtem egy nem csipkés kendőt a gyapjúból, amit Amandával cseréltem, így ez már nem barna, hanem lila átmenetes. Kötök majd a gyerekeknek meg magamnak pulcsit, kb. egyet-egyet, kötök sapkákat, magamnak egy nagy kabátot, vagy kardigánt, vagy minek nevezzem. Horgolok telefontartókat, táskát, meg egy terítő rendelésem is van. Annak a fonala nincs ugyan nálam, de még júniusban beszereztük, tehát belefér. Horgolok még majd állatkákat is, meg majd még kiderül, hogy mit is.

Az első falat el is fogyott! 20-án hozzáfogtam, másnap meg befejeztem. 142 g-os kis ruhadarab Mesinek. Nem is tudom, minek nevezzem. Egy hosszúujjú póló fölé jó is lesz. A két gombóc Catania Fashion Color az istennek nem akart elég lenni, úgyhogy hozzáraktam még egy gombolyag hófehéret is. A gombok sem jók így, majd még valamit kitalálok.

5 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett így csíkosan. a gombok pedig jó helyen lennének sztem, csak kevesebb dbbal tudnám elképzelni. a mellét pont melegítené így is.

    VálaszTörlés
  2. Klassz lett! A gombok is jók így, de úgy is szép lenne, ahogy Anice írta. Mesi hanyas méretet hord? Én Dorkának szeretnék valami hasonlót (98-as), csak még nem volt időm az angol leírásokból kibogarászni hogyan kell. Felülről lefelé kötötted? Segítenél nekem?

    VálaszTörlés
  3. Fentről lefelé kötöttem, igen, és egyben. Mesi már kb. 110-es, ezt sajnos gyorsan ki fogja nőni...

    VálaszTörlés
  4. Ez csodaszép lett! A gombokkal max az a baj, hogy sokan vannak - bár nekem így is tetszik - de ha nem kell állandóan kigombolgatnia őket Mesidnek, hanem bele tud bújni 1-2 gomb kigombolása árán is, akkor nem gond :)

    VálaszTörlés
  5. Fele ennyi és nagyobb gomb lesz a megoldás, mert ezek aprók, és folyton kinyílnak.

    VálaszTörlés