2010. augusztus 22., vasárnap

Sziasztok Fonalfalók!

Amanda néven blogolok, a blogom: Csak ülök és kötök.

Ez így közel sem igaz, inkább csak ülnék és kézimunkáznék. Ezt igyekszem mindennap művelni. Engem nem csupán a folyamat, az alkotás, hanem a végeredmény is boldoggá tesz. A blogom az elkészül munkáim bemutatására szolgál.

Örülök, hogy néhány Fonalfalót személyesen is ismerhetek, remélem a többiekkel is sikerül találkoznom.

Az utóbbi időben a kötőtűimhez hűtlen voltam. Az elmúlt évben alig került ki a kezeim közül kötött alkotás. A rég imádott hobbim háttérbe szorult, jöttek az új szerelmek. Megismerkedtem a Tilda-figurákkal, rajtuk keresztül újra felfedeztem a varrás szépségeit, és hát a keresztszemes mintákat is elkezdtem gyűjteni. Azért rendszeresen megterveztem a család aktuális kötött ruhatárát, beszereztem a fonalakat, de nem sikerült megvalósítani a terveimet.

Majd most, fogyjon a fonal!!!

Azt hiszem 5 nagy szemetes-zsák (120 literes zsák, kb- 3-4 kg.), nálunk a padláson, anyukámnál ugyanebből 2, illetve a szekrények aljába betaposva néhány papírdoboz. Tehát fonalért nem megyünk a szomszédba. Igazándiból rövidáruban nem is tudom mikor vettem fonalat, de szinte már minden nagyobb boltban akcióban beszerezhető. Itt-ott utánam dobták, és nem mondtam nemet. Most van folyamatban egy Rikker-rendelésem, és úgy tervezem hogy befejezem a készletfelhalmozást. Ha így haladok, azaz nem haladok a kötéssel még az unokáim is látni és kötni fogják a fonalaimat!

Így hát munkára fel, fogyjon a fonal!!!


6 megjegyzés:

  1. Az sem rossz, legalább lesz aki majd megtanítsa kötni az unokáidat :) Én is kaptam a nagymamámtól (is) egy csomó fonalat a múltkor :)
    Jó kötést Neked (is) :)

    VálaszTörlés
  2. Gyors összeadás után látom, neked is van miből falatozni. Jó étvágyat hozzá! :))

    VálaszTörlés
  3. Úgy látom, itt sem fogunk unatkozni:o) Már várom előre a sziporkázó bejegyzéseidet:o) Jó falatozást Neked (is)!

    VálaszTörlés
  4. Jaj lányok, örülök, hogy örültök Nekem.
    Jártamban keltemben megállapítom, hogy a fonalkészleteink jelentős része a nagyáruházak akciós polcairól való. A legújabb és legmenőbb márkás a lidl-s, aldi-s, penny-s. Nálam is van bőven, és olyan jót mosolygok ha valahol ilyen olvasok, mert olyan, mintha kinyitottam volna a szekrényt. (fogyasztói társadalom bűne, hogy nem baj, ha nem kell, de vedd meg mert akciós!!!)
    Azért vannak még kincseim, Ámor fonalam is. Én azzal tanultam meg kötni, nem ma volt.
    Terveim szerint hamarosan mutatni valóm lesz. Csak az a baj, hogy a varrógépem erősen kacsingat felém.

    VálaszTörlés
  5. Bocsi lányok, visszakacsintottam!!!

    VálaszTörlés