2010. augusztus 19., csütörtök

Sziasztok!...az új idény :) holnap indul...

...én is csatlakoztam :)
Kormica vagyok, a blogom itt található : http://pulcsi-szilvi.blogspot.com/

25 éve, hogy megszerettem a kötést, azóta rengeteget kötöttem, és mégtöbbször elcsábultam 1-1 gyönyörű fonal láttán...szóval nem fogy, hanem inkább gyűlik-gyűlik.... a padláson zacskókban, zsákokban, dobozokban, kosarakban....

...már biztos van vagy 50 kiló...nem mértem le, majd az elkészült munkákat fogom inkább.
És hogy mit szeretnék majd belőlük ?
...kötni/horgolni pár telefontartót...pulcsikat a gyerekeknek (3 van) ... a 2 lánynak 1-1 ilyen ruhát:

...csak valami csipkemintával más színből...
...az állatka kötést/horgolást is ki szeretném próbálni...
...meg egy kendőt is kötnék, mert még nem kötöttem....
...zongorakesztyűt Rékának, sapit Dorcinak....
....és persze pár félbemaradt dolgot is befejezni....
....ötletem van 1000, inkább az idő a szűk keresztmetszet általában (mint mindenkinél)
Ígérem, hogy becsületes leszek, és mindent úgy mérek és számolok a játékban, ahogy azt a játékszabályban elfogadtuk.
Sok sikert Nektek is lányok, hajrá, faljuk azokat a fonalakat, hagy fogyjon ! :) :) :)

9 megjegyzés:

  1. Üdv a csapatban!
    Nekem is van fonalam jócskán, de a te zsákjaidat látva azt mondom, nem is olyan sok. Igaz, az én készletem ebben az évben halmozódott fel. Elhasználtam 8 és fél kilót, közben beszereztem vagy 10-et. (De abból is kötöttem közben).

    Sok sikert Neked is a fonalfalásban!

    VálaszTörlés
  2. Látom, Te is bespájzoltál a Lidis akciókban:o) Van mire nézned, úgy gondolom:o) Hajrá, jó falást!

    VálaszTörlés
  3. Köszi :)
    Macus - úúúúú, 8,5 kiló az nem semmi! Én örülök, ha a felét sikerül majd 1 év alatt megkötni.
    Nöné - Igen, a legújabbak várakoznak legfelül a falásra :) a tavaly őszi Lidisek :) ...remélem már nem sokáig :)

    VálaszTörlés
  4. Nöné!
    Akkor Te is csatlakozol? Örülök.
    Az előbb épp egyszerre írtunk...

    Kormica!
    A tavalyi teljesítmény ne tévesszen meg, gyesen voltam. Az új fordulóban én is örülni fogok egy jóval szerényebb eredménynek, bár igyekezni fogok, mert olyan sok szép kötnivaló van. :))

    VálaszTörlés
  5. Én arra gondoltam, lehet, hogy kilépek. Mert bár el kellene kötnöm a megmaradtakat, de annyi szépet kinéztem, hogy tudom, még venni fogok, és így nem sok értelme van, úgyis utolsó helyen kullognék. A barkától szeptember 10-ig mindenképp rendelek, mer` nyerni akarok, és még tolnai fonalat is akarok. :(

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Szeretnék csatlakozni hozzátok, ha van rá lehetőség. Fonalkészletet eddig nem mértem, de igyekszem mielőbb mázsálni. :)
    littleorsi kukac gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Viki!
    Nem kell azért kilépni!

    VálaszTörlés
  8. Viki! Nehogy kilépj! :) (Én is fogok venni tolnait, meg lehet, hogy barkát is...) Meg szerintem mindenki fog venni, de a játékban csak a már meglévők vesznek részt!

    VálaszTörlés
  9. Igen, én is biztos elcsábulok, amint jön megint az őszi Lidis fonaldömping :) .... de azok a fonalak, amiket most veszek, majd a jövőévi fonalfalóba fognak belejátszani....ha megvárják fonalként és nem kötöm meg addigra. Majd azt külön tárolom, hogy tudjam.....

    VálaszTörlés