2010. december 27., hétfő

Elmaradásaim pótlása

Éreztem én, hogy már rég jelentkeztem ezen a blogon, de nem is gondoltam, hogy ennyire. Elnézést kérek érte! Az elmúlt bő két hónap kötöményei közül fonalfalóba számít:

- a meggyszínű baktus a maga 3,5 dkg-jával,











- Bendikém mellényéből 3 dkg,











- a Frozen leaves kendőm 15 dkg-ja,











- a fehér nyakmelegítő úgy emlékszem, 3,5 dkg, de megkeresnem a fonal maradékát, ha eltér, javítom











 - a fiúk sapka-sál együttesei összesen 22 dkg.












Összesen kemény 112 dkg-nál tartok. De reszkessetek :)), mert jövök még - remélem, hamarosan.

4 megjegyzés:

  1. :o))
    Én is lógok még egy kisebb mennyiség bemutatásával:o)

    VálaszTörlés
  2. Szép teljesítmény!
    Én magával a kötéssel vagyok adós, nincs mutogatni valóm! (jó van néhány folyamatban)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon szépek a munkáid! Ezeknek a leírását hol lehet megtalálni??? Üdv.

    VálaszTörlés
  4. Nöné: alig várom!
    Amanda: úgy láttam igen-igen szorgalmas voltál mostanában, ha nem is kötögettél.
    Nóra: elnézést, elfelejtettem odaírni, hogy a blogomban többet lehet olvasni a bemutatott darabokról: http://irenkakototui.blogspot.com.

    VálaszTörlés