2011. július 28., csütörtök

Parancs, értettem:o)


Gabi kérésére bejelentkezem. Kéretik elnézni a randa fotókat, és bocsánat, ha elcsúfítom a blog arculatát!

Induló állás: 2360 gr

Egy téglalap (205 gr) és kör alakú (189 gr) Barka Gilice párnahuzat - 394 gr
Leheletnyi csipkecsoda: 50 gr
Nyúlfarknyi csipkesál: 27 gr
Londra 3 100 % pamutból készült fonal-kötéstartó tatyóka: 176 gr
Barka Bóbitából kötött nyári felső: 293 gr
Katrin pamut-akril bukléból kötött raglánkardi: 338 gr
2 hónapos fonalfalásom 1278 gr, jelenlegi állásom pedig 3638 gr.

Amanda, nöné-veszély nem fenyeget, hisz csak kullogok utánatok.

Még tartozom egy Rikker-féle nemezelt tatyóval, aminek a súlyát nem tudom. Az elődeihez hasonló, kb. 200 gr. körül lehet. Ajándékba készült, így e-mailben megkértem a megajándékozottat egy mérésre.

Régi fonalból horgolás alatt van egy, a zöldhöz kísértetiesen hasonló tatyókat, de ő sem lesz igazán súlyos darab:o)

Jó ez a játék, ugye folytatjuk?

7 megjegyzés:

  1. Örülök, ennek a sok szépségnek!
    Az első kettőnek nagyon jók a színei, nagyon jól mennek egymáshoz.
    A piroska valami csodaszép (a blogodon is láttam, de bennakadtak a szavak)
    A nyúlfakrnyi, valami lehellet könnyű lehet, nagyon finom holmi.
    Aztán van olyan kék, aminek jól áll a zöld.
    A nyári felsőd jó lett, biztosan jól áll neked. A raglán még kimaradt az életemből, de a baktus is, amit most kezdek el, akkor a raglánra sem kell sokáig várni.

    VálaszTörlés
  2. Tudtam, tudtam tudtam, hogy nem hiába várunk!! Szupergyönyörűségesek a készült csodák. Persze a csipkék a leggyönyörűbbek, de a többi se kutya!

    VálaszTörlés
  3. Szia Gyöngyünk! De jó, hogy jeletkeztél itt a blogvilágban! Rengeteg szépségességet hoztál. A 22 leveles valami fenséges, de a többi is a tőled megszokott minőségi munka. :)) Szuper vagy!

    VálaszTörlés
  4. Szép nagyon a piros csipke csoda, de nekem nagyon bejön még a raglán kardi is és érdekes a kis felső alapmintája is.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, Kislányok!
    Irenka: készül egy levélke Neked:o)
    Amanda: Lacy baktus leírásod megvan már?
    Csilla: a felső alapmintáját direkt kerestem, mert tudod, nem szeretem kötni az egy sor sima-1 sor fordítottat. Ez egyszerű: sima-fordított-sima stb., következő sor: végig sima.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kellemes színűek a párnahuzatok, jó lesz hozzájuk bújni.
    A leheletnyi és nyúlfarknyiakat már biztosan véleményeztem Nálad, de most is csodásak.
    A tatyó frankó, a felsők csinosak. Ahogy Nálad ez már szokás.
    És hogy micsinálsz a blog arculatával?! Na de kérlek...

    VálaszTörlés