2011. október 16., vasárnap

Bogyós párna


Találtam 2 gombóc bogyós fonalat a szekrény mélyén.
Párnát kötöttem a lányomnak, aztán a hátoldalából áthúzkodtam jó pár bogyót, így kaptam ezt az összevissza formát.
A képen látszik, hogy a lányom is segített a húzkodásban :D
nagyon puha lett a végeredmény, tuti, hogy készítek még ilyen párnát, csak egyenlőre nem kapok sehol bogyós fonalat.
Ha van valakinek felesleges és elcserélné velem írjon :)

Felhasznált fonal 100 gr.
Eddigi fonalfelhasználásom : 237+100=337gr.


6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon vidám lett! Mosolygós lettem tőle. :)

    VálaszTörlés
  2. De jó ötlet! Az aldiban vagy a lidlben láttam még 1-2 hónapja néhány csomagot, kislányom kért is egy kékeset mellénynek, de még nincs kész. A maradékot szívesen adnám, de nem tudom, lesz-e. Nagyon "falódik":)

    VálaszTörlés
  3. Igen néztem már ezeken a helyeken, de nincs :(
    Hát elég rendesen tud fogyni ez a fonal..
    Én 30x30 as párnára 2x50 fonalat használtam el és majdnem kevés is lett...
    Ha marad írj és megbeszéljük a dolgot :)

    VálaszTörlés
  4. Hofer-ban vettem múlt 7en akciósan 1,50-ért 2 csomagot, vagyis egy csomag volt annyi! csomagonként 4 van benne, grammot nem tok írni, bocs! sötét kék, színátmenős drapp-bézs és galambszürke volt! Hátha még elcsípsz egy Hofer-t ahol még kallódnak...

    VálaszTörlés
  5. bocsi Bécs mellől írok s anyahajó oldaláról keveredtem erre, szóval Aldiban nézd meg, az itt a Hofer..

    VálaszTörlés
  6. Pesten a 350 Ft-os boltok tele vannak bogyós fonalakkal ;-)

    VálaszTörlés