2011. október 26., szerda

csősál

Befejeztem végre ezt a végtelen sálat - figyelem, ez szokásomtól eltérően kötött, így indítványozom, hogy duplán számítson :) 10 deka az édes, ebből 7 deka készült ebben a fordulóban. Végül más lett, mint képzeltem, mert valahogy vállmelegítőnek mégis túl keskenynek tűnt, így egyszerűen csa összevarrtam a két végét és így remek csősál. Egyszer megcsavarva - mintha hajgumi lenne - melegen tartja a nyakat.Amint fényképezéshez jutok, felrakom a blogba.

Összesítés: az eddigi 140-hez jön még 70g, azaz 210 gramm!

Technikai kérdés: valahogyan be lehet állítani, hogy a cimkék megjelenjenek az oldalsávban, s rákattintva az össze bejegyzés látható legyen. Elég praktikus lenne, mert a nevünk is cimke lehetne, s rögtön lehetne látni, ki miket írt. Nem tudjátok véletlenül, hol lehet ezt beállítani?

3 megjegyzés:

  1. A címkék kint vannak:o) Én például csak a nevemet címkézem, mert olykor muszáj sajáőt magam követnem:o)

    VálaszTörlés
  2. Én is látom a címkéket és címkézem magam :)

    VálaszTörlés
  3. Ja, jól van, akkor csak vak vagyok. Csak a felső neveket néztem, az meg a blogger profilra vezet. :D

    VálaszTörlés