2011. december 30., péntek

Az utolsó darab

Nem valószínű, hogy holnap éjfélig elkészül még valami. Bár... pl. egy baktus vagy egy sapka Vikinek még beleférne...
Vastag mellény a kicsi lánynak, ami jó hosszú is.
194 g, amivel majdnem elértem a 4 kilót (3926 g).
Így néz ki Vicán:




Gyors összegzés a rövid fordulóról:
Csak régi fonalat használtam. Egy kendő készült új fonalból, de azt a fonalat nem is én vettem, hanem a barátnőm, és neki készült a kendő is..
Szeptember legelején vettem utoljára fonalat Ágitól (nem sokat), egyszer egy 20 dekás zoknifonalat az Aldiban.
Most jó darabig nem tervezek fonalvásárlást, van bőven még készletem. Van vékony, vastag, gyapjú, pamut, mohair, egyszínű, sokszínű, színátmenetes meg mindenféle.
Szóval részemről indulhat az új évad!

Ha nem készül el holnapig semmi, akkor

minden kedves fonalfaló társamnak szép, boldog, fonalfalásban gazdag új esztendőt kívánok!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó színe van a fonalnak, és csinos a mellényke, a Leányka nemkülönben:o)

    Nektek is nagyon sikeres, boldog, egészségben és szeretetben gazdag új esztendőt kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, sok szép holmi került le a tűidről. A modelled csuda édes!
    Boldog új évet nektek is!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok Macus!!!! Jól áll Vicának a mellény, látszik rajta, hogy büszke is rá, nagyon aranyos.

    VálaszTörlés