2012. január 4., szerda

Bemutatkozás

Sziasztok kedves Fonalfalók!

Úgy döntöttem, én is csatlakozom a felhalmozott fonalak felfalásához.
Nagyon rég óta koptatom a kötőtűket és horgolótűket, legalább 30 éve találkoztunk először. Aztán pár év múlva egy kedves kolléganőm méginkább beavatott a kötés titkaiba, és akkoriban rengeteget kötöttem, egészen addig, míg a lányom kinőtt a kézzel kötött ruhák világából. Meg kell mondjam, most 19 évesen újra szívesen hordja az ilyen kiegészítőket.
Sokáig csak kötöttem, a horgolás valamiért sokkal nehezebbnek tűnt számomra, de néha-néha egy-egy kirándulást tettem azért a horgolótűk világába is, és ilyenkor mindig megfogadtam, hogy egyszer majd...
Kötésben azt hiszem szinte mindent kipróbáltam már, és a mai napig élvezem, ahogy nő a munkadarab a kezem alatt.
Az is jellemző rám, hogy általában másoknak kötök, az elmúlt télen is elkészült 10 pár vidám, meleg zokni, jó néhány sapka és egy kis lánykaruha ajándékba.
Most jött el a horgolás ideje a számomra, nagy fába vágtam a fejszémet és belekezdtem egy hatszögekből álló ágytakaróba.
Az évek során sok-sok fonal felhalmozódott nálam is, ideje lenne megszabadulni tőle lassacskán, becslésem szerint minimum 5-6 kg van, de lehet több is.
Az ágytakarón kívül tervezek még párnákat, sálakat, kendőket és persze, ami még szembejön.
A kézimunkákon kívül szeretek minden egyéb kreatív elfoglaltságot és az olvasást.

Kellemes időtöltést mindenkinek

Üdv

Kiya

4 megjegyzés: