2012. január 5., csütörtök

Rovancs és újévi rendrakás

Az új forduló elején életemben először rászántam magam a fonalkészleteim lemérésére. Jó döntés volt, rögtön megnyugodtam ugyanis, hogy nem annyira vészes a helyzet, mint gondoltam. Van 1,3 kg gyapjú és gyapjú-akril keverék "átlagos" fonal, azaz nem szőrös, nem pompomos. Van 1 kg effektfonal vagy egyéb szempontból nemnormális és 1,2 kg pamutfonal. Ezen kívül különböző megkezdett projektekhez tartozik nagyjából 1,2 kg - bár ez utóbbi csak sacc alapján. Tehát 4,5 kg-nál valamivel több fonal várja sorsának jobbra fordulását idén.

Persze ez a szerény szám annak is köszönhető, hogy túl vagyunk egy költözésen és ebből adódó rendezgetéseken. A fonalaim eddig 3 Ikeás CD-toronyra voltak felrakva szép gusztsosan. Praktikus volt, hogy mindent láttam, ugyanakkor nagyon porosodtak (főleg a pompomosokon lehetett észrevenni) és bevallom, ebben a félévben, amikor alig tudtam valamicskét horgolni, már a polcra ránézni is frusztráló volt. Így az új lakásban váltottam egy merészet, a CD/DVD-tornyot felajánlottam CD/DVD tárolására - a család órisi meglepetésére, a fonalakat pedig az Expedit polcba való kosarakban helyeztem el ömlesztve. A pakolás közben nagyon kritikusan szelektáltam és egy nagy szatyornyit kiválogattam az óvodának, ahol nagyon örültek, két csoportnak is elég lett a barkácsalapanyag. Nekem így maradt három kosárnyi - nem mind tele -, plusz az a két kis cipősdoboz és egy szalmakosár, amiben már megkezdett projektek vannak és amelyek tartalmát nem akartam ömleszteni. A porosodás gondja így megoldva, a frusztrálódásé is, és remélem, hogy azért annak ellenére, hogy nem látom mindig a fonalakat, azért el is horgolok belőle leglább egy doboznyit.

A terveim? Elsősorban egy nagy ágytakaró, amihez viszont még messze nincs meg minden fonal és ezt sajna nem is fogom tudni maradékokból készíteni, tehát itt még fognak nőni a készletek. Viszont szeretnék jónéhány pamutfonálból készült girlandot, gyerek kendőket - praktikus ajándék gyerekzsúrba, pár terítőt african flowers blokkokból vagy valami hasonlóból meg egy újabb freeform táskát, ezúttal végre magamnak. Elsőre azt hiszem, ennyi kívánságnál megállok.

Akkor hát sok sikert az évhez, kedves fonalfaló kolleginák :) 

1 megjegyzés:

  1. Nem akarlak lelombozni (:-)), de az Expedit kosarakban is porosodnak a hosszabb ideje ott felejtett cuccok, szóval hajrá az alkotással! :) Bár biztosan én szúrtam el, hogy az undormányos kézi öltögetést igénylő dolgokat tartom ott, de egy cipzárcserére vagy felhajtásra olyan nehezen visz rá a lélek...hát porosodnak a kosárban no!

    VálaszTörlés