2012. december 31., hétfő

BÚÉK + az utolsó 3 dolog amit még nem raktam fel + Mérleg :)

Még pár perccel éjfél előtt én is boldog új évet kívánok nektek!!! Amiket még nem tettem itt közzé, az egy horgolt fotelhuzat :
(fonalfalóba számít ebből 1148g)

...egy nyakóca a pingvinsapinkhoz (60g):

... és egy horgolt kör alakú mellény (382g):

...így 2012-ben összesen 2219 grammot faltam (ami kész is lett)... és ennél többet vettem, így nem csökkent a készlet, de hogy hagyhattam volna ki a lehetőséget amikor egy évben egyszer végre Budapesten jártam, hogy ne keressem fel azt a durit amiben fonalat is lehet durizni a József körúton, amiről már olyan sokat áradoztatok a facebookos csoportban ;) .....

A jövő évre vonatkozó terveim mennyisége - szokás szerint :) - fordítottan arányos a megvalósításukhoz rendelkezésre álló időm nagyságával. Dióhéjban mégis : végre be kellene fejeznem szegény pónit , van még 3 ilyen fotelunk, akik szintén huzat után kiáltanak, néhány sapi is tervben van, és boleró Rékának, és egy  HappyNappert is meg szeretnék próbálni készíteni Réka névnapjára kutyásban./ Dorci karácsonyra azt kapott pingvinben (boltit), és kiderült Réka is szeretett volna egy kutyásat... / .... ez így összesen már vagy 10 kilónyit terv... vagyis nekem kb. 4 évre való :) Ugye folytatjuk még lányok? :)

1 megjegyzés:

  1. Jó sokat faltál:) Az a turi sajnos megszűnt...én is mindig ott vásároltam..:(

    VálaszTörlés