2014. január 21., kedd

Az új évet ezennel megnyitom! :D

A tavalyi minimális fogyasztásomon inkább nem is rágódok, hanem hozom az idei első fecskéket.

Elsőként az én sapim készült el, amit már tavaly is próbáltam, de folyton bontani kellett, így idén teljesen a nulláról kezdve hoztam össze. 184 g fonalat evett meg. Jó meleg, mert nemcsak dupla szálas, de a "passzé" rész még kétrétegű is. Csak hát nincs hozzá tél...
A második pedig Mesi macis sapkája. Mert ez a divat. De sajnáltam 2000-et adni érte, mikor én is meg tudom kötni. Mondtam én, bár nem lett nagyon szép, kissé összehúzta a fonalváltás. Majd még kap rá fekete gomb szemet, de anélkül mértem: 85 g Barkás maradék ment bele.
Így 2014-ben máris 269 g-nál járok!

Gyertek ti is! Húzzunk bele! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése