2015. február 11., szerda

Február első felében...



Bohócok az oviba. Vastag maradékokból készült 7,5dkg
Megint egy rakat szív készült. Volt nekem egy ezer éves (de tuti öregebb mint én) fonalam, szúrt, rugalmatlan volt és iszonyú vastag, szóval a semmire való kategória, már majdnem kidobtam, de a színe pont jó volt a szívekhez, így nekiálltam és addig horgoltam míg el nem fogyott. Szétment a kezem mire végeztem, de örülök, hogy megtartottam, mert szép szív dekorok lettek belőle.  Noname fonal 7es tűvel horgolva. 10 dkg
Tuttyereket is készítettem, 2 az enyém 1 a lányomé. A lila firenze fonalból 2 szállal horgolva 7es tűvel.
A bordó Mülleres fonalból 2 szállal 6os tűvel, míg a kékes-zöldes gépi kötőfonalból 12 szállal 7estűvűel horgolva. 15 dkg

Eddigi falásom összesen: 906 gramm

Lilangkrea.blogspot.hu

2 megjegyzés: